.

“ÖDEMER” ile Öğrencilerin Memnuniyeti Artacak

10.02.2017

Üniversitemiz, öğrencilerinin daha sağlıklı, sorunları en aza indirgenmiş ve başarılı bir eğitim hayatı geçirebilmeleri için yeni düzenlemeleri hayata geçirmeye devam ediyor. Bu uygulama ile birlikte üniversitemiz Öğrenci Destek Merkezi (ÖDEMER) ile öğrenciler talep, öneri, eleştiri ve şikayetlerini aktarabilecekler ve çözümü için de ilgili birimler devreye girecek.

Bugün itibari ile sistemde açılan ÖDEMER bloğu ile öğrenciler artık rahatlıkla istek, görüş ve şikayetlerini yazabilecekler. ÖDEMER’in öğrenciler için en önemli özelliği de öğrenci bilgilerini ve öğrencinin yazdıklarını Rektörümüz Prof. Dr. Adem KORKMAZ’dan başka hiç bir kimsenin göremiyor olması.

Öğrencilerimiz sisteme, http://www.mehmetakif.edu.tr/ internet  adresinden ÖDEMER bloğundan Kullanıcı Adı/Öğrenci Numarası ve OBİS şifresi ile giriş yapılabilecekler. ÖDEMER ile yapılan talep, öneri, eleştiri ve şikayetlerin çözüme kavuşup, kavuşmadığı  ve hizmetin öğrenci açısından memnuniyet derecesini öğrenebilmek için işlemin sonunda öğrencilerimizden tekrar dönüt alınacak.

Öğrenci Destek Merkezi (ÖDEMER), yüksek nitelikli bir öğrenci yaşamı geliştirmek amacıyla, öğrenciler ile akademik ve idari bölümler arasında köprü̈ görevi görmektedir. Öğrencilerin sosyal yaşamını ve memnuniyetini artırmak için kurulan Öğrenci Destek Merkezi, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi’nin öğrenci odaklı eğitim anlayışına doğrudan katkıda bulunmayı, Öğrencilerin, gelişim süreçlerinde karşılaşabilecekleri sorunlara koruyucu ve önleyici çalışmalar yaparak yardımcı olmak, mevcut problemler karşısında öğrencilerin var olan potansiyellerini kullanmalarını, sağlıklı ve doğru kararlar almalarını sağlamak ÖDEMER’in temel hedeflerindendir.

ÖDEMER hakkında kısa bir açıklama yapan Rektörümüz Prof. Dr. Adem KORKMAZ; “Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi olarak öğrencilerimizin sorunlarını kendi sorunumuz, üzüntülerini kendi üzüntümüz, mutluluklarını da kendi mutluluğumuz gibi paylaşıyoruz. Bu doğrultuda öğrencilerimizin kendilerini daha rahat ifade edebilmeleri, talep, öneri, istek ve şikayetlerini hiç çekinmeden yazabilecekleri ve sadece benim görebileceğim bir sistem oluşturduk. Öğrencilerimizin sorunlarına çözüm bulmak, taleplerini imkanlar doğrultusunda yerine getirebilmek adına kurduğumuz bu sistemde, öğrencilerimizin bize ulaştırdıkları bilgiler doğrultusunda ne derece çözüme kavuşturulup, kavuşturulamayacağı konusunda da geri bildirimde bulunacağız. Öğrencilerimiz için üniversite yönetimi olarak imkanlar çerçevesinde memnuniyetlerini artırmak ve onlara daha sağlıklı ve başarılı bir eğitim vermek için çalışıyoruz. Umarım bu sistemle bizim belki de göremediğimiz, öğrencilerimizin dile getirmekten imtina ettiği sorunlar çözüme kavuşmuş olacak. Ve sonunda da ÖDEMER’e en çok hangi konu hakkında şikayet yazılmış, hangi konularda talep, istek ve öneri almışız değerlendirip, ilgili birimlerce bu konular üzerinde çalışmalarda bulunacağız” dedi.

Görseller

DUYURULAR

  • Rektör Prof. Dr. Hüseyin Dalgar'ın Ramazan Bayramı Mesajı | 09.04.2024
  • Acı Kaybımız... | 01.04.2024
  • MAKÜ Üniversite Öğrencileri Proje Yarışması | 29.03.2024
  • Acı Kaybımız.. | 25.03.2024
  • Rektör Prof. Dr. Hüseyin Dalgar'ın 18 Mart Mesajı | 18.03.2024
  • Rektör Prof. Dr. Hüseyin Dalgar'ın Üniversitemizin Kuruluşunun 18. Yıldönümü Mesajı | 17.03.2024
  • Acı Kaybımız... | 16.02.2024
  • Güney Kariyer Fuarına Gidiyoruz! | 06.02.2024